1. პირადი (პერსონალური) ჰოროსკოპი (ხასიათი, ფინანსები, ურთიერთობები, სიყვარული, დაოჯახება, ჯანმრთელობა, ხიფათი, ემიგრაცია, კარიერა, პროფესია, ემოციური რეაქციები, აზროვნების პროცესი, საქმიანობა, წარმატებები, წარუმატებლობები და ბევრი სხვა ფაქტორი).
2. პირადი (პერსონალური)
ასტროლოგიური პროგნოზი (ყველა ძირითადი მოვლენის პროგნოზირება: 1–დან 3 წლამდე პერიოდი. თქვენთვის სასურველი მოქმედებებისთვის სასურველი პერიოდის გამოთვლა როგორც „კლასიკური“, ისე ინდური ასტროლოგიის მიხედვით).
3. სინასტრიული ჰოროსკოპი (სასიყვარულო ან საქმიანი ურთიერთშეთავსება, პარტნიორის ჰოროსკოპის ანალიზი და ურთიერთობის პერსპექტივის დადგენა – როგორ შეესაბამება ერთმანეთს ორი ადამიანი - როგორც „კლასიკური“, ისე ინდური ასტროლოგიის მიხედვით).
4.
ბავშვის ჰოროსკოპი (ფსიქოტიპის ანალიზი, შიშების, კომპლექსების, აგრესიის მიზეზის დადგენა, ჯანმრთელობის პრობლემები, შესაფერისი და სასიკეთო პროფესის არჩევა).
5.
კარმული ჰოროსკოპი (კარმის ასტროლოგიური დიაგნოსტიკა, კარმული პრობლემების ანალიზი, კარმული მისიის დადგენა).
6. ბიზნეს და ფინანსური ჰოროსკოპი
(ბიზნესთან და ფინანსებთან დაკავშირებული პერსპექტივების და პრობლემების ანალიზი და პროგნოზი).
7.
რელოკაციური და ასტროკარტოგრაფიული ჰოროსკოპი (ემიგრაცია–მიგრაციასთან დაკავშირებული ტენდენციებისა და გარემოებების ანალიზი–პროგნოზი. ემიგრაციისთვის სასიკეთო ქვეყნისა და ქალაქის შერჩევა).
8.
ელექციური ჰოროსკოპი (ნებისმიერი საქმის დაწყებისთვის და მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებებისთვის ოპტიმალური დროის შერჩევა: ქორწინება, ორგანიზაციის რეგისტრაცია, ხელშეკრულების გაფორმება და ა. შ.).
9. ჰორარული ჰოროსკოპი (თქვენთვის საინტერესო ნებისმიერ საკითხზე და კითხვაზე ასტროლოგიური ანალიზი და პასუხი).
======================================================================================================
პირადი ჰოროსკოპი 24 საათში: Messenger-ის, Viber-ის ან Skype-ის დახმარებით პირადი ჰოროსკოპის გაშიფვრა-ანალიზი, მოსალოდნელი ტენდენციების პროგნოზირება.
======================================================================================================
ანაზღაურება გადარიცხვით:
1.
საბანკო ანგარიშზე;
2. სწრაფი გზავნილით (Western Union, Anelik, Money Gram, Unistream, Contact, Rico Gram).
======================================================================================================
ტელეფონი:

5 (99) 940-680 (მაგთი)
5 (93) 740-380 (ჯეოსელი)
Email: geoastrolog@gmail.com

Facebook: Ramaz Gigauri
ასტროლოგი რამაზ გიგაური


Feb 25, 2009

აფირმაცია

© geoastrolog (რამაზ გიგაური)

რა გავლენას ახდენს აფირმაცია ადამიანზე

აფირმაცია ეს მიზანმიმართული აზრ-ფორმაა, რომელსაც ადამიანი კოსმოსში აგზავნის და მის გავლენას ბუმერანგის პრინციპით უკან იღებს. საერთოდ, ადამიანი ყოველ წამიერად ფიქრობს (უმეტესწილად ქაოტურად) და ამ საკუთარ ფიქრს, როგორც ენერგეტიკულ მუხტს აგზავნის კოსმოსში, ამიტომ, უმეტესად ადამიანი უკან საკუთარი ფიქრიდან, საუბრიდან თუ მოქმედებიდან გასულ ენერგიას იღებს, ამიტომ, იფიქრეთ დადებითზე და თქვენ აფირმაციის სასიკეთო გავლენას ძალიან სწრაფად იგრძნობთ. ამჯერად შემოგთავაზებთ გარკვეულ აფირმაციებს, რომლებიც თქვენს ცხოვრებას უფრო ჰარმონიულს გახდიან (აფირმაციები გაიმეორეთ ხშირად). საერთოდ, შეგიძლიათ, აფირმაციები თქვენ თვითონ მოიგონოთ, ოღონდ, ეს უნდა შეიცავდეს დადებით ენერგიას და მხოლოდ აწმყოში უნდა ისაუბროთ მათზე. მოკლედ, როგორც აღმოსავლეთში ამბობენ: "თქვენთან მოდის ის – რაზეც ფიქრობთ!"

ყოველი დღე მე უფრო უკეთესი და უკეთესი ვხდები
• ჩემთან ყველაფერი კარგი მოდის ადვილად და ძალადაუტანებლად
• მე ჩემში ვგრძნობ სინათლესა და სიყვარულს
• მე ცხოვრებაში ყოველი ფეხის ნაბიჯზე მიმართლებს
• ჩემი ცხოვრება მშვენიერია

• მე მაქვს ყველაფერი, რაც ცხოვრებისთვის მჭირდება
• მე საკუთარ ბედს თვითონ ვმართავ

• მე რაც მჭირდება – უკვე მაქვს
• ჩემს გულში სიბრძნე და სიყვარულია
• მე საკუთარ თავს ვაფასებ და მიყვარს, როგორც ვარ

• მე გარშემომყოფები მიყვარს
• რაც უფრო მეტად მიყვარს საკუთარი თავი, მით მეტად მიყვარს სხვა ადამიანები
• მე სხვა ადამიანებთან ურთიერთობებში ვიღებ სიყვარულს, სიამოვნებასა და ბედნიერებას

• ყოველი დღე ჩემი ურთიერთობა... (სახელი და გვარი) უკეთესდება და ხდება ბედნიერი
• მე მომწონს ჩემი სამსახური და მისგან ვიღებ აღმაფრენას, შემოქმედებით ენერგიასა და ფულს

• ჩემი ენერგეტიკული არხები გახსნილია კოსმიური ენერგიის მისაღებად
• მე მაქვს ყველა შესაძლებლობები ჩემი დინამიური თვითგამოხატვისთვის
• მე ვურთიერთობ ადვილად და სასიამოვნოდ
• მე საკმარისი მაქვს დრო, ენერგია, ცოდნა, ფული, რათა ავისრულო ყველა ჩემი სურვილი
• მე ვაკეთებ იმ საქმეს რაც მინდა და რაც სიამოვნებას მანიჭებს

• მე მაქვს ყველაფერი, რისი სურვილიც მაქვს
• ჩვენი სამყარო მდიდარია და მისი სიმდიდრე ჰყოფნის ყველას, ამიტომ, ჩემთან თავისუფლად მოდის ეს სიმდიდრე.

• რაც უფრო მეტი შემიძლია – მით მეტს გავცემ, რაც მეტს გავცემ – მით მეტს ვიღებ. ამის გამო მე მოხარული და ბედნიერი ვარ.
• მე ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ ცხოვრობ იქ, სადაც უნდა ვცხოვრობდე
• მე მხნე, ჯანმრთელი და ლამაზი ვარ

• ყოველ წუთში ჩემში შემოდის ღვთიური ენერგია და ეს ჩემში სასწაულებს ახდენს

• მე ღმერთის მადლიერი ვარ, რომ აწესრიგებს ჩემს ჯანმრთელობას, ცოდნას, ფინანსურ საქმეს და ურთიერთობებს
• ყველა მოვლენა ჩემს ცხოვრებაში ხდება ჩემდა სასიკეთოდ
• ღმერთი ნაბიჯ-ნაბიჯ აწესრიგებს ჩემს ცხოვრებას და ეს სიხარულით მავსებს
• მე მადლიერი ვარ ღმერთის, ადამიანების, ბუნების და ყველა ცოცხალი არსების

No comments:

Post a Comment